dndkksal LadyX standart paket 51000 tl, sezeryan ve normal dogum ayni 1 gece fiyati bu onun dışında gece basina 9000 tl. 30 hazirana kadar bu fiyat gecerliymis.
melike1-2 @dndkksal bende acıbadem takipliyim henüz fiyat konuşmadık ama doğum öncesinden paket alıp fiyat sabitleme vs oluyormu acaba bilginiz varmı
melike1-2 @LadyX merhaba bende medical palace geçmeyi düşünüyorum doktorunuz nasıl acaba tek doktor var sanırım şuan hastanede oranın doğum ücreti 30binmiş
LadyX melike1-2 ben memnunum. Uzun zamandır tanıyorum. Çok ilgilidir, sıcakkanlıdır 🤗 öneririm. Yani ben kendisini bayadır tanıdığım için mi bilmiyorum ama aileden biri gibi davranır. Samimiyet çok önemli bence
melike1-2 @LadyX ne güzel bende geçmeyi düşünüyorum olumlu şeyler duymak çok rahatlattı beni teşekkür ederim 🌸
LadyX melike1-2 rica ederim. Umarım siz de memnun kalırsınız. O hastanede bir ara iki kadın doğum doktoru vardı. Benimki Birgül Ülger. Sanırım şu an sadece o var
melike1-2 @LadyX evet hastaneyle görüştüm tek doktor varmış şuan sadece Birgül hanım ilgileniyormuş. Teşekkür ederim 🌸🦋
Busraa_38 Mstfmom ikili test yaptırdınız mı acaba aynur hanıma randevu aldım tekrar fiyat nedir biliyor musunuz
Mstfmom Busraa_38 ya ben yaptırdım inanın ama 1 yıl oldu ne kadar olduğunu hatırlamıyorum temmuzda doğum yaptım ben ☺️😘