Elmasekeri1 Nesli664066 evet herkes bu markayı öneriyor ama cam ürünler görünce deneyen var mı diye sormak istedim
Nesli664066 Elmasekeri1 doğrudur ben kullanmadım için yorum yapmak istemedim kullandım markayı söyledim ☺
Mehmeteren-ve-defneninannesi Elmasekeri1 bende gördüm de aktüel ürünlerini fiyatlar yarı yarıya acaba orijinal değil mi diye şüphede kaldım
Deleted33000 Ay hemen bende bakayım kataloğa bugün gelen ürünlerden de aldım inşallah kullanışlı olur kaliteli duruyorlar bence
Girlmama Elmasekeri1 ben avent aldım o dediğinizden de aldım kombin yaptığımda renkli takarım diye de kabul eder mi onu bilmiyorum ucuc çok sert aventin ki daha iyi