
Kızlar halılarım geçen sormuştum aldım ama sıkıntı şu köşesini yuvarlakmı tercıh etseydim adam yaparız dedi ama overlak güzel olur dedi overlak nasıl oluyo küçük olan halıyım aynı model ama yuvarlak düşündüm ben adamda overlak dedi sizce neyapmalıyım yuvarlakmı overkaklamı degıstırsem