Merhaba ben 17 haftalık hamileyim bebeğimi 5 haftalıkken öğrendim öğrendiğimden beri karnımda ve kasık bölgemde ağrı hissediyorum artık dayanamıyorum ama doktorlar normal olduğunu söyledi hergün çekiyorum bu ağrıyı bana normal gelmiyo sizce normal mi ya da aynı durumu yaşayan var mı aranızda