Oyku12 ya çok gecmıs olsun sizede aynı şeyler olmuş sanırım. Evet anneannelerde hep şeker hastalığı var genetık sanırım. 24 hafta olmadığım için doktor bu süre zarfında dıkkat et dedi. Duruma göre dıyetısyene de görüneceğim. Peki bu durumda çok su ıcmem zararlı mı. Bir de tuzu sekerı ne kadar almam gerekir. Suan kepeklı ekmege dondum ama hala acıkma var . Doktorum şeker çıkarsa ünsiline başlarız dedi. Şeker çıkarsa dırek dıyetısyene başlayacağım bu süre zarfında nelere dıkkat etmemı tavsıye edersiniz. Çok acıkma susama vardı çok su içiyordum. Buda şekeri belirtisi sanırım.