Rabiahan Doktorum biliyor iştahsızlığımı ama sorun etmiyor su içsen ve her zaman beslendiğin gibi beslensen bile yeterli diyor. Birde ben maalesef mide-bağırsak hassasiyetimden dolayı ek takviye (hap,şurup vs.) alamıyorum. Buna rağmen bebeğim gayet sağlıklı Allaha şükür. İştahım olmasada hergün cevizimi litrelerce suyumu sütümü yeşilliğimi asla eksik etmiyorum.