Denizlerkadar evet sizin ki uzun sürdüğü için hem yorgunluk dozun artması sizi baya zorlamıştır valla benimki çok kısa sürdü çok kolay geçti zaten 6 cm ile gittim hastahaneye 3.5 saatten az sürmüştür ona rağmen son doz zorlayiciydi onun üstünü düşünemiyorum bile ama benim ilk doğumumda kendi sancım vardı inanılmaz zor dayandım neden öyle oldu bilmiyorum ama suyumu patlattilar ve bir anda inanılmaz bir sancı girdi