deletedmom43191 Gokcecan3 7 cm ise çoktan seni çatala çıkarmaları gerekir ve başında beklemeleri gerekirdi ebelerin
fatsfats-92 Gokcecan3 Kız 7 8 cm se eğer 15 20 dk ya doğurman lazım bide 3. diyosun telefonu eline alıp nasıl yazdın buralara maşallah😂
Merve_kucuk Meryeli Nasıl bi acı hissi Kişiden kişiye değişiyor. Ama adet sancısının daha yoğun hali diyebilirim
deletedmom43191 Meryeli 7 cm de genellikle karında sürekli kasılma olur ve tuvalete gitme hissi olur işte o bebeğin başının geldiğinin belirtisidir
Bsrabzkrt Meryeli şöyle bir acı hani regl olucağınız gün karnınıza beline kramplar girer onun 3-4 katı
Gokcecan3 Meryeli Dayanilmayacak bir aci değil Allah kolaylık veriyor adet sancisinin bir tık fazlasi
BusrAsil2019 deletedmom43191 ay o ne biçim his kakam geliyor kakam geliyor diye inletiyordum hastaneyi 😀 arkadaş 7 cm de post açmış helal olsun shsh
Bsrabzkrt Birde kız bebeğin sancısı direk kasıklarda yoğunlaşıyor bence en zoru erkek bebeğin sancısı belinizde olur sanki beliniz ortadan ikiye ayrılıracak gibi hissedersiniz
bilgemomy Bsrabzkrt benim kız bebekti belden çektim sancıyı cinsiyetle alakalı değil bence her doğum kişiye özel gibi
Mzzz Bsrabzkrt benim ilk gebeligim belden gelirdi ortadan ikiye syrilcak gibi olurdu cinsiyetimiz kız ne alaka cinsiyetle çok sasirdim