Babymomss Talentedmom doktor şiddetli değilse sorun yok dedi ama ben yinede şimdi gidiyorum tedibir amaçlı hafif şu an ağrı
2cocuk2kopek Babymomss kendini çok mu yoruyorsun ben yorulunca giriyor ağrı doktora gittiğinde bildir bunu progestan verebilir .
mavikelebek3 Nesli664066 tabi yazarim buraya ben kan sulandirici kullanıyorum beta çok güzel 2 kat artış gösterdi ama ilki bos gebelik olduğu için korkuyorum pıhtılaşma cikmisti