Benimde ilk gebeliğimde suyum fazlaydı baştan beri şeker testi yaptırdık çıkmadı ona rağmen diyet yaptırdı doktor yine düzelmedi sonuna kadar hiç bişey çıkmadı bebeğimde gayet sağlıklı doğdu çok şükür. Ama doktorum doğmaz bu bebek su azalmadığı için kanala girmez kafası demişti sezaryen yapalım dedi inatla bekledim doğacak diye 41+3 sancımla beraber suyum geldi sabah 8 de akşama kadar sancı çektim bekledim ama 4 santim bile okmadı açılmam sonunda sezaryen oldum.