Hazii19 benm takipli olduğum ve doğum yapacağım devlet Hastanesi’nde girilebiliyor. Odalar tek kişilik ve es refakatçi olabiliyor. Sadece sürekli kolidorda dolasmamasi şartıyla, onun sebebi de gebelerin kolidorlarda yürüyüş yaptıkları zaman mahremiuetten rahatsız olmalari vs. Ki odalar zaten çok büyük olduğu için ben eşimle odamda yürüyüş yapacağım