Gulcem HazelSeren HazelSeren Ben yeni yaptırdım aşağıdaki fotoğraflarını görebilirsiniz. Tadı da güzel 2 günde teslim edildi. Trendyoldan Kakao ağacı adlı satıcıya yaptırdım. 100 adet 477 TL idi. https://hizliresim.com/sg98xae https://hizliresim.com/3onfuh2
Tazeanne123456 HazelSeren Trendyoldan melodi çikolatadan aldım aşırı kaliteli bir çikolata tavsiye ederim 150 tane de etiketi sticker şeklinde 360 tlye çıkarttım matbaa reklamcı tarzı yerlerde
madreysubebe HazelSeren Ben de yaptıracaktım da vazgeçtim o zaman da herkes doluşuyor lohusa halimle kimseyle uğraşamam dedim 😂
Kylr Bende bu konuda çok kararsızım. Sürekli instagramda karşıma sponsorlu tanıtımlar çıkıyor ama kafam karışıyor. Büyük ihtimal bir çerezciden alıp üzerine etiket yaptırıcam herakde
kalocwom Kylr Benim de keşfetim hep bu tanıtımlarla doldu 😂 Ben kapı süsü, takı yastığı ve çikolata takımı olanlardan yaptırmaya karar verdim. Çok güzel sayfalar var gerçekten de ☺️
Boncuk15 Kylr aynen kendiniz istediğiniz model kırtasiyeden çıktı alabiliyorsunuz ben bir sürü yaptım hem çok eğlenecekti hem çok uygun
ayse5487 Bende çikolata arayışındayım memnun olan uygun yaptıran varsa bilgi verse keşke .. bir de hediyeli olarak set şeklinde yapanlar var magnet, açacak vs. Şeklinde onlar da güzel oluyor instada çok görüyorum
Ecisem Merhaba ben instagramda luna çikolataya yaptırdım. 100 adet çikolata ve istediğim baskıyı yaptırdım 400 tl verdim memnun kaldım tavsiye ederim. Kendim alıp yapmaya değmez diye düşündüm
Talentedmom Ecisem onun da sitesi yok güvenilir mi bilemedim sadece insgramı olan sayfalara güvenemiyorum
ayse5487 Gulcem kutusuyla beraber mi 477 lira verdiniz kolonya şişesi hediyeli miydi ? Bir de magnet de satışı var mı sayfanın kutuya uygun açacak siparişi de vermek istiyorum da ben
Nisbaral Gulcem kakao ağacına bakıyorum şimdi çikolatası nasıl acaba bayatlık var mıydı memnun kaldınız mı, ve kaç güne kargoya verildi acaba 🥰
Sazenin Bende bakıyorum canım kakao ağcını önerdiler bir de bu satıcı var, sade şık düşünüyorum da mart için şimdiden almak erken mi olur bilemedim 🫠
sevvalcik Kızlar İstanbul’da yaşayan varsa kesinlikle Eminönüne gitmesini tavsiye ederim benim ağustosta oldu doğumum temmuzda yaptım kendim çikolatalari aldım ordan baskısını yaptırdım yapıştırdım kutuyuda ordan hallettim
Gulcem ayse5487 Kutusu ve 100 adet çikolata fiyatı bu. Kolonya şişesi dahil değil. Sadece çikolata hazırlıyorlar. Çok fazla modeli var ben memnun kaldım.
Sazenin HazelSeren satıcıya sormuştum 1 yıllık raf ömrü var demişti, şubat 15 e kaldı benim artık erkenden bu ay yine baya şey aldım 🤭 eşim bu aylık yeter dedi 😅 alıp denersen paylaş o zamana kadar da fikir olsun 🌸🌌