Aleyzeee nurraaa hamile olmasan çıkmaz canım niye çıksın adetin kaç gün gecikti bide ikinci çizgi kaç dk da çıkıyor gidip kan ver bir
ilkkezanneyim nurraaa ne kadar doğru bilmiyorum ama çok kola içenlerin idrar testi hep pozitif çıkar diye okumuştum bir yerde alakasız da olabilir
nurraaa Edizhr hayir pcos yok 2 gebelik kaybi yasadim biri 16 hafta erken dogum dogeri karnimda kalbi durdu . Ama hicbir sorun bulunamadi , servikal yetmezlik , sekil bozuklugu, tiroid hepsini yaptirdim be hicbir sorun cikmadi.
nurraaa Aleyzeee hemen cikiyor ikinci cizgi. Gecen aylarda da bu durumu yasadim ama regl oldum. Dun regl olmam lazimdi olmadim ve test pozitif cikti bugun. Ama sevinemiyorum cunku yine regl olabilirim
nurraaa Zhdnl hayir gebelik testi ve nerdeyse 2 ayda bir hep ayni oluyor. Ayin prtasinda da yapsam regl oncesi de yapsam pozitif
nurraaa Akseec ama sürekli her ay olmasi normal degil bence sonrasinda regl oldugum icin ne oldugu da anlasilmiyor
Akseec nurraaa bilmiyorum ki canim gercekten cok ilginc. Artimed falan kullnmiyosun demi artimed,days doctor ve nimo markalari surekli cizgi cikaran markalar mesela test yanilmasi olabilir mi tabi bunlardan kullaniyorsan? Bana da garip geldi 🤔
nurraaa Akseec yurtdisinda yasiyorum farkli farkli testler denedim ve maalesef aynisi oluyor. Artik cift cizgi gorunce sevinemiyoruz :( hic boyle bir durum yasayan birini de bulamadim acikcasi
Akseec nurraaa ay orasi cok zormus oyle duymustum Türkiye’de olsan degerlerine baktir diyecektim :( umarım bilen biri cikar ve yazar canim en kisa surede cozulsun ve bebisine kavus insallah🌸🤲🏻