Gulnes123 Kızlarrrrr 5 aylık hamileyim saçım boyamadiğım için 3 renk olmuş ve morelim çok bozuk aynaya bakamıyorum boyamak istiyorum önerebileceğiniz bir boya markası varmı birde kuaförde boyasam sıkıntı olurmu ☹
Thrfrkn Gulnes123 davines isteyebilirsin canım. Diger boyalara göre çok daha kaliteli ve içeri çok sag intermettende bakabilirsin. Hamileler için genelde onu kullanıyorlar. Kokusuz olması çok iyi .
Yenianne7 Gulnes123 Boya kimyasal ve solumak zararlı olabilir diye okuyorum her yerde. En sağlıklısı bence doktoruna sorman 🤗
Calyipso Gulnes123 ben 16.ci haftamdan sonra boyattim 🙄 cok sukurde birsey olmadi. 32 haftalikken gene boyattim
minedmr Gulnes123 3 aydan sonra genellikle kullanmakta bir sakınca olmadığını söylüyor doktorlar. Bitkisel boyayı tercih edebilirsin.
Kudzey Gulnes123 benim de sorunum arasında.sen yine iyi dayanmışsın.ben daha 10.haftadayım zor tutuyorum beyazlarımdan dolayı.12.haftadan sonra boyatmak istiyorum doktorum 28.hafta diyo 🙈ben de bitkisel boya hangisini alsam boyatsam bilmiyorum