ayseeeemoyku Kızlar alakasız olcak ama kullandığınız en güzel çay hangisi sizce 😂 kıpkırmızı çay istiyorum aldığım çaylar koyu kahverengi çıkıyor hep demlemeyi çok güzel yapıyorum ama yok o rengi tadı bulamıyorum
Mrvsmt2502 ayseeeemoyku kıpkırmızı çay istiyprdan aldığın çayın içine çok az kaçak çay karıştıracaksın bacım 😂 ben çaykur tiryaki ve krali yi karıltırıp içine 1 paket tomurcuk atıyorum
Niiillloooyaaa ayseeeemoyku bim in berk sari paketi icine de yine berk tomurcuk cay karistiriyorum bi paket bir kilo ya cok da guzel oluyor acimiyor da hic caykur biraz beklese aciyor
Sumiire ayseeeemoyku çaykurun bordo paketi diğer çayları denedim ama ne onun gibi tadı var ne kokusu çay tadı ağır olsun ıstıyosan kaçak çay şart😅
Htccndn Ben çaykur kullanıyorum bordo paket çokta beğeniyorum gelen misafirlerde hep sorar hangi çayı kullanıyorsun diye 🥰
hayabakan Merhaba, ben yakın zamanda Lazika markasının çayını aldım, çok memnun kaldım. Yakınlarınızda File market varsa oradan bakabilirsiniz, daha uygundu internetteki satışına göre
kindacute ayseeeemoyku Çaykur 42 tirebolu 500 gram ile Çaykur tomurcuk metal kutudan iki tane karıştırın çok lezzetli oluyor. Çay sevmeyen ben içmeye doyamıyorum
myavocado ayseeeemoyku Çaykur siyah paket altınbaş yazan onu kullaniyoruz, ama koyu kahve mi kırmızı mi oluyor çay hiç dikkat etmedim 😅
ArasMom__ ayseeeemoyku bunu der susarım kokusu harika renginde kırmızı yapıyor. Burdan bir ara bir arkadaşta aynen böyle sormuştu bu çayımı önermiştim bende. İki senedir yani evlendiğimden beri bu çayı kullanıyoruz evimize gelen misafirlerim bile ismini soruyor 😅😅
Femay ayseeeemoyku liptonun gold paketlisi. Sarı paketli olanla karıştırmayın bu daha parlak bir sarı onu kullanıyorum içinde de kaçak çay katıyorum içmelere doyamazsınız 😅
Talentedmom ayseeeemoyku en güzel çay güzelçay da 😀çay reklamı gibi oldu ben Rize’den almıştım çok güzel 2 numara