Etlik şehir hastanesi perinatoloji bölümü takipli gebeydim be hastane ile ilgili kötü yorum çoktu bende korkmaya başlamıştım doğum başladıkça ama başka çarem yoktu Bilkent bana çok uzaktı 39+3 de gün boyu aşırı bir mide bulantısı yaşadım hiç birşey yeyip içemiyordum sabaha kontrolüm vardı ve oyüzden acile gitmeyi düşünmedim ki hamileliğim boyunca da hep mide bulantısı yaşadım son güne kadar prilam içtim neyse yatıyırom yatakta pat diye bi ses geldi suyum mu patladı acaba dedim bi kalktım ayağa paçalarımdan sızıntı şeklinde geldi hemen gittik acile 3 cm açılma oluşmuş ama tansiyonum yükselmiş düşüremediler bi türlü perinatoloji 3b ye yattım gece 2 de 3.30 da suni sancı başladılar ilk başta hafifti sonrası yoktu benim için tabi herkesin acı eşiği farlıklıdır ben dayanamadım sıkıntılı bir gebelik yaşadığım sezeryan riskli ve yasaktı benim feryatlarıma dayamadı ve doktor saat 9 da eliyle doğumu başlattı 10.02 de oğlum kucağımdaydı o süreçte o kadar bağırdım sancıyla falan ama hem hemşilerimden hemde doktorlarımdan Allah razı olsun çok çok mükemmel insanlardı beni sakinleştirmek için hep sohbet etmeye çalıştılar yani demen o ki bence insanları boşuna korkutup evhamlandırmayın ben çok memnun kaldım