Flowermom0 Allah aşkkna bana gaz sancısı için birşey söyleyin kızlar. 32 haftalığım bıktım artık. Akşam olunca özellikle artıyor. Hiç bi şekilde çıkartamıyorum. Karnım şişiyor ağrıyor. Kabızlığımıda daha çok arttırıyo
burcuo Flowermom0 çok geçmiş olsun ben de aynı dertten muzdaribim, normalde de bu sorunu yaşardım. Daha 10.haftadayım ama şu an bile inanılmaz çekiyorum. Bir çözüm bulamadım ama yoğurt ve ayran beni şişiriyor onu fark ettim. Tüketmemeye çalışıyorum
Bus-ra590 Flowermom0 bu problem bende de oluyor özellikle akşamları benim de çıkaramıyorum bazen zor uyuyorum 🥲
hatice_aygun2 Flowermom0 hemoroid sorunu var bende çok zor bişey taze bamya yemeği kuru kayısı yada kayısı hoşafı içiyorum sürekli bağırsakları temizliyor kabızlık yüzünden oluyor o gaz zaten 🤦🤦
Flowermom0 burcuo yoğurtu kendim evde yapıyorum kabızlığım için. Ama hamileliklerimdr kabızlık ve gaz sancısı korkulu rüya gibi. Hep böylr oluyor. Birgün ıkınırken doğurucam en sonunda