O kadar yüksek çıkması yediğinle alakalı değil yani gebelik şekeri olmayanlarda böyle bir sonuç çıkmıyor sende şeker var maalesef, bende de gebelik şekeri çıktı diyetle kontrol ediyorum. 211 çok yüksek diyet yapmalısın tatlıyı şekeri ekmeği kesmen lazım. 163 de yüksek mesela pizza falan yememen lazım.