Gulay01
Tamamen bilmedigimden soruyorum yanlıs anlamayın ben sezeryan düşünüyorum ve normal dogum sancılarından cok korkuyorum aniden gelirse erken olurda diye. Sorum şu sezeryan planlarken aniden sancıyla erken doğum olırmu? Her hafta nstye sokacaklar diye biliyorum ona ragmen olabilir mi? Birde diyelim oldu erkenn geldi o sancılar hemenmi baslıyor bir saat icinde hemen doğum baslarmı? Cocuk kanala girerse sezeryan olmuyor mu? Mecburen normal mi yapmak zorunda kalıyoruz? Benim cocuk kılolu olacak ıkı hafta onden gidiyor dedi doktor ozaman tarihi erkene mi cekiyorlar?