Handetb Kerem ismini düşündük anlamı da güzel. Sizce nasıl eski mi yoksa ileride de hala kullanılabilecek kadar güzel mi? Siz ne koydunuz oğlunuza
Hayelllerhayatttlar Handetb ya ben barış koyacaktım eşim de adar istedi bende kızımın adımı ben koydum diye bu sefer eşimi kırmadım adar koyacam kerem ismide gayet güzel ama sanki çok var