Merhaba kızlar, 2. Gebeliğim 37+6 haftalık hamileyim. Dünden beri vajinada ağrı var yürürken mahvediyor lohusaymış gibi yürüyorum sancım yok. Perine masajı yapıyorum 2 haftadır ondan olabilir mi ki acaba. Doktora gittim ama doktorum yokmuş randevu bulamadım. İlk gebeliğimde perine masajından dolayı ağrı olmuştu ilk günler ama şu an 2 haftadır yapıyorum daha yeni başladı ağrı