Gmzzz Kızlar 36. Haftaya giriyorum son haftalar artık gelişim tamamlandı sayılır. Doğumdan sonra hep kucağımda olacağı için şimdiden yaptırayım diyorum. Hamileyken kratin yada keratin botoksu yaptıran var mı?