alyawong00 Ara sıra bir şeyler aktığını hissediyorum gidip baktığım da az miktarda iç çamaşırım ıslanmış oluyor acaba suyum mu geliyor böyle azar azar gelme gibi bi durum oluyor mu yaşayan yardımcı olabilir mi ona göre hastaneye gideceğim
Talentedmom alyawong00 kaç haftalıksınız ara ara da gelebiliyormuş mesela ben hiç anlamadım suyum bitmiş kontrolde öğrendik hemen doğuma aldılar bir gün önce de ağrılarım olmuştu halsizlik
Kkardelenn1 alyawong00 beklemeyin bir gidin normal bir şey değil bebeğin suyu bitebilir idrarla beraber de geliyor olabilir fark etmiyor olabilirsiniz
Yenigebes alyawong00 31 haftayım bende de akıntı oluyor ama doktorda suyun sınırda gibi dedi anlamadım hastane uzakta ara ara ağrı sancı bendede oluyo ama gitsem mi ki birdaha
Dhdhdbfhfn @alyawong00 kaç haftalık hamilesimiz bende de aynı dediğiniz gibi oluyor ama kontrole gittiğim zaman suyum normal gözüküyor bende ki gebelik akıntısı diye düşünüyorum akan şeyin
Talentedmom alyawong00 yarın isterseniz kontrole gidin aman ne olur ne olmaz ben kontrole gitmeseydim suyumun bittiğini anlayamacaktım
alyawong00 Kkardelenn1 olabilir gerçekten idrarla da gelebileceğini hiç düşünmemiştim en iyisi bir acile gideyim o zaman ben
Kkardelenn1 alyawong00 37+4 de ben bebeğimi kaybettim maalesef ama sebebi bu muydu bilmiyoruz o yüzden kötü bir tecrübe oldu bize şuan 11 haftalığım en ufak şeyde gidiyorum önemsiz bakmıyorum 🥲