Seymaoztrk27 Merhaba 19 haftadayım bir kız bir erkek denildi ennn son kız dedi ama güvenemiyorum değişir mi
AyeGlKarabulut Seymaoztrk27 ay banada kız dediler bugün erkek dediler 17+2 yim aynı Dr dedi anlamadım ikisindede kesin dedi şu 22 hafta gelsede detaylıya girseydim
rabis1510 Seymaoztrk27 merhaba aynisi ben yasiyorum suan 2 gundur soktan cikamadim sizin cinsiyetiniz kesinlestimi
Nzl_1999 AyeGlKarabulut 14ve 15 kıza benziyor dedi ama emin olamadım dedi 27 Ocak’ta oğrenecem inşallah 20 haftalık olucak
Seymaoztrk27 Eylley 14 de kesin erkek dedi özel sonra kız dedi devlete de gittim erkek dedi bugün gittim kız dedi 19 haftalık olduk
Tugcerkisi Seymaoztrk27 banada 16 haftalıkta kız dendi 22 haftalıkta detaylı girdim kesin erkek dendi acaba kesin midir
Anneolsamkeske Tugcerkisi detaylıdan sonra değişen oluyor mu acaba insan alışveriş te yapamıyo korkudan😅