İyi akşamlar 15 haftalığız bugün kontrole gittik doktorum plesantanın hiç iyi görünmediğini söyledi şu an bebek küçük olduğu için sıkıntı olmaz ama ilerleyen zamanlarda özellikle çocuk 1 buçuk kiloyu geçince sorun olabilir dedi başına gelip sağlıklı gebeliği geçen oldu mu veya bu konuda bir fikri olan yardımcı olan olursa çok sevinirim