Askkokuluyavrum Sadece mide bulantım var 3 haftadır geçmedi 8. Haftadayım ama kusma yok. Böyle olan var mi ? Yemek yiyemiyorum salca ve yağdan tiksinti geldi
Tugba1234 Askkokuluyavrum bende oyleydim canim 9 uncu haftaya grdim kusmada basladi ama kusunca biraz olsun rahatliyosun bende salcali yemeklerden balikdan tavuktan kiymadan hicbiseyi gormek istemiyorum insallah en yakin zamanda kurtuluruz biraz azaldi gibi
Askkokuluyavrum Sadece mide bulantısı cekiyorum tuzlu kraker kuru tost ile idare ediyorum kendi yaptığım yemeği yiyemiyorum bile
Yagmur1991 Ah canım ah ilk aylar neler çektim ben ekmek peynirle duruyodum sürekli uyku hali yataktan basımi çıkaramama.herseyden tiksinti.ama geçiyor rahat ol
Askkokuluyavrum Yagmur1991 insAllah canim benim gerçekten sabah sadece kupkuru tost peynirli baska da birşey yok 🤷♀️🤷♀️🤷♀️ Aksama eşime yemek yapıyorum yicem diyorum yok anacım yiyemiyorum 😔
Askkokuluyavrum Tugba1234 Hadi ya gerçekten mi 😔😔 bende kusmadan sadece mide bulantısı ile atlatırım sanıyordum ama demek ki haftaya başlıcak insAllah başlamaz ama 🤷♀️🤷♀️ Çok korkuyorum kız açım aç aç geziyorum sürekli midem gürüldüyor ya
Tugba1234 Askkokuluyavrum bende açım vallahi bugun sadece kahvalti aksam bi kase corba ictim gun arasi salatalik falan gecistirdim ama insan biraz rahatliyo insallah bir hafta icinde gecer seninde benim azaldi
Askkokuluyavrum Tugba1234 insAllah canim sabah bulantısı yüzünden birşey yiyemiyorum ama zorla yumurta sut falan sokuyorum bogazima sonra da aksama anca gün içerisinde çubuk kraker yiyorum 🤷♀️