ilknur_dmrl1 ben narkoz almayacağım epidural ile sadece belden aşağısı uyuşacak, ten tene temas etmek ve ameliyattan sonra ayılmada zorluk çekmek istemiyorum. Geçtiğimiz sene yakın arkadaşım tamamen uyuyarak sezaryen oldu, kızcağızın kendi acısına mı, bir türlü tamamen ayılamamasına mı, bebeği ile rahat ilgilenememesine mi yandığını gördükten sonra kararım netti. Ya normal doğuracaktım, ya spinal-epidural 🥲