Dyydem Merhabalar 22+2 günlüğüz bugun kontrolde solda lezyon görüldü bebek hersey yolunda saglıklı ama tabıkı korkmamak elde değil kalbide biraz sağa itmiş ama doktorum korkulcak bir durum yok dedı takıpteyız yaşayan var mı ?