Merhaba kızlar benim çok kızım oluyor o yüzden de alt karnımda ağrı oluyor, Sizin bunun için bir çözümünüz var mı ne yesem gaz yapıyor. Tavuk suyu çorba içtim öğlen üçte, hala geğiriyorum alt karnımda bir ağrı var. Zaten geç sindirdiği için akşam yemeklerini yemekte zorlanıyorum.