Hanımlarr salgına bende yakalandım.dün kontrolümüz vardı ilk nst mize girdik.biraz sancım çıktı.ben hiçbirşey hissetmiyorum ama .bebeğin kalp atışlarıda yükselmiş o esnada.doktor soğuk algınlığın ateşin falan varmı dedi evet sanırım başlıyor dedim.Acile yönlendirdi serum takıldı ve o sırada tekrar nst yapıldı.Elhamdülillah bu kez normal geldi nst ve eve döndüm.Ama akşam cidden başladı hastalığım.hafif boğaz ağrısı burun tıkanıklığı akıntısı halsizlik…Sabaha kadar uyutmadı.moralim bozuldu tamda doğum yaklaşmışken😔 inşaallah hemen atlatırım.Var mı böyle olan ?