Buserva
Merhaba ben bunu almıştım araştırma sonucu ilk önceliğim ağırlığıydi ve bu araba bayağı hafif dolmuşa bindiğim zaman asla zorlanmiyorum tek başıma indirip bindirebiliyorum ve manevrası çok çok iyi tek elle surdugunde zorlanmiyorum ve tentesi 50spf yaz aylarında çok iyi oluyor ve iki farklı sürüşü var bebek önde bebek sana doğru gibi ben baya memnunum bakabilirsiniz