Adaaaax Hafif bir bel ağrım var benim kizlar birde ayaklarım çok ayakta durunca ağriyor siz nasilsiniz
Barlasmomyy Adaaaax siyatik sinir sıkışması yaşıyorum ayakta uyuşma oluyor arada yorulunca bel ağrısı şimdilik iyi gidiyor gibi çok şükür
Ayshababy Adaaaax migrenim yok canım hamilelikten heralde bikerekten baş dönmem oluyor sonra butun gece armaya başlıyor
Dyguackgz Sürekli tekrarlayan baş ağrıları ve ara ara gelen kasık ağrım var sadece. Bide bebeğim mi bağırsak mi gaz mi anlayamadığım hareketlenmeler başladı
Adaaaax Dyguackgz bende hissediyorum onu hareket ediyo galiba ilk hamileligim olduğu için anlamiyorum
Bus-ra590 Dyguackgz aynısını yaşıyorum gaz zannediyorum ama sanırım bebeğin hareketiymiş seyrilme gibi oluyor bazen özellikle akşamları 🥹
Sevgilimmmmmmm Karnımın alt tarafı ağrıyor bugün. Yürüyünce eğilip kalkınca korkuyorum yine ağrıyor 😥