bdlakbrn Kızlar değer bu şekilde çıktı estradiol değeri yumurtlama günü ya da bir gün sonrası bakılınca yumurta kalitesi hakkında bilgi veriyormuş. Anlayan bakabilir mi değer nasıl?
yesildeniz_ bdlakbrn kaliteli diyebilmek için 180-200 üzeri olmalı diye biliyorum. Ovulasyonda pik gördüğün gün bu değerlerde olmalı
Ceriko bdlakbrn merhaba benım doktorum en az 180 olmalı demişti sağlıklı bir yumurta olduğunu anlamak için. Ama bu değer her ay değişiyor endişelenmeyin bu ay strese maruz kaldıysamız veya iyi beslenmediysenşz, iyi uyumadıysanız o bile etkiler.
bdlakbrn october bende öyle biliyorum ama hastaneden hastaneye referans değeri değişiyor başka bi hastane 10-28 değer aralığı veriyor mesela. O yüzden aklım karıştı
yesildeniz_ bdlakbrn değerin düşük olması bi bakıma yumurtanın boyutunun da küçük olduğunu gösteriyor hamile kalmaya engeldir tabi. Ovulasyon olmuyor demektir
yesildeniz_ bdlakbrn hangi markayı kullanıyorsunuz? Bazı markalar küçük boyutta olsa bile koyu çizgi gösterebiliyor. İnnovita koyu çıkarken bir gebenin günlüğü ovulasyon testi silik çıkarıyordu
Buse5581 Bende aynı durumdayım yumurtlama günü 77 çıktı e2 değerim . Yinede değerşendirdim günleri beklemedeyim
Buse5581 Amin inşallah ne kadar zamandır deniyorsunuz ? Birde takviye kullanıyor musunuz ben bu ay bir gebenin günlüğü takviyelerine başladım
bdlakbrn Buse5581 iki düşüğüm bir kimyasalım oldu, bu ay ilk kez denedim. Takviye olarak folikasit ve omegaüç kullanıyorum
bdlakbrn yesildeniz_ bir gebenin günlüğünü kullanıyorum. Bundan önceki hamileliğimde de onu kullanmıştım ve kullandığım ay hamile kalmıştım kalan testleri kullandım yine
yesildeniz_ bdlakbrn şaşırdım doğrusu bu değerde pik göstermesine benimki 143 falandı tam pik değildi silik çıkmıştı bir gebenin günlüğü ovulasyon testi