Kkardelenn1 Ultrasona göre bugün 199 günümüz kaldı adetime göre daha az bakalım ne zaman gelmek isterse sizlerin ne kadar kaldı kızlar
Kkardelenn1 Birminiksusam en azından 200 den düştük şükürler olsun 😀düşük riskinin bitmesine çok az kaldı yakında cinsiyet öğreniriz tahminde bulundu mu doktorunuz
Birminiksusam Kkardelenn1 bu hafta perşembe randevum var ense kalınlığına falan bakacağını söyledi doktor cinsiyet hiç sormadım erken diye sonra değişiyor falan diye 16 haftadan sonra sormayı düşünüyorum bakalım sağlıkla kucagimiza almayı nasip etsin rabbim,🙏
Kkardelenn1 Birminiksusam benimde pazartesi ikili test yapılacak benim doktorum bu haftalarda sadece tahminde bulunurum diyor 14 den sonra kesin söylüyor 😀sağlıkla gelsinler inşallah
Kkardelenn1 ErsBegAs bende en son 30 aralıkta gitmiştim şükür iki gün kaldı kontrole hissedene kadar korkuyoruz ama inşallah hissedince rahatlayacağız