biranne__ bizim ki ilk iki ay iyiydi çünkü her emmeden sonra ssagim yapıyordum sonra emme saati 3 saatte bir olunca bende sağımı 2 emmeede bir yaotim ve oğlum çok ağlıyordu hele sabah emmesinde ebe ye dedim istemiyor emmek sağlık ocağına çağırdı gittim oda sikti tanzikli gelince boğazına baktı tahriş olmuş dedi silikon kullnamazsan tamamen birakicak dedi bende öyle başladım belli tahriş olup sonraki emmesini red ediyor olabilir boğaza bakın kizarmissa naçizane fikrim red etmesinden se yada sahip vermektense silikon daha rahat tek yıkamaz biraz yorucu her ememden sonra yıkanıyor ama bı üniversitesi Hastanesi’nde emzirme danışmanı var onunla görüşün