Nasip olursa Haziran ayında doğumum görünüyor. Minyon bir anne olacağım bu sebeple kullanırken beni çocuk gibi göstermeyecek bir bebek arabası önerisi istiyorum :D Sizlerin kullanıp memnun kaldığı, özellikle de minyon anneler için kesinlikle öneririm dediğiniz bebek arabası marka ve modellerini paylaşabilir misiniz?