6+3 günlük hamileyim dün kanamam oldu daha sonradan küçük bir kan pıhtısı geldi ve kanamam durdu bugün hastaneye gittik doktor bebeğin etrafı kan toplamış düşük riski var dedi uzan ve yerinden kalkma dedi birde dupbaston diye bir ilaç yazdı ilaç içtikten 1 buçuk saat sonra falan kırmızı kahverengi karışık ama kahverengi yoğunluklu uzun bı akıntı geldi bu normal mi