Bu hastaneye gidip memnun kalan varmı hangi doktordan memnundunuz yada değilsiniz?
Ben Pelin Ergenekon a gidiyorum gayet Güler yüzlü ilgili bi doktor 👩⚕️
Hastane iyide çok yoğun baya bekletiyorlar iyi doktorlar var ama