fatma2546aras Kızlar bısey sorcam sıze sızlerdede oluyormu bu 22haftalık hamileyim ellerımde uyuşma var sabahları hissetmiyorum parmaklarımı bu neden oluyor acaba sızlerdedr varmı
deniz_95 fatma2546aras anladım canım tansiyonunda yoktır diye düşünüyorum kısa zamanda bir doktora danış istersen benim son haftalarımda yüzüm uyuşuyordu ama inanılmaz ödem vardı bende