Katherinne ilk bebegimi halide yükselde dogurdum sürecim cok güzel geçti dogumum harika ötesiydi cok memnun kaldım şimdi ikinciye hamileyim yine halide yüksele gidiyorum bu dogumu da doktorumda yapıcam insallah. Kesinlikle öneririm halide hocaya bi şans verin begenmezseniz beni bulun☺️