-Anneoluyorum- Arkadaşlar hamileyken bu sürülebilir çikolata yenir mi ya için de bitkisel bişeyler var shea yağı , hindiba kökü lifi filan yazıyor bi iki kaşık yedim ama bide endişelendim
Almira_ -Anneoluyorum- klasik Nutella vs de yiyeblrsnz. İçeriğinde palm yağı ve şeker sağlıksız sadece. Zubern içeriğini tam bilmiyorum genelde sağlıklı atıştırmalıklar üretir ama farklı bilinmedik şeyler gebelikte tercih etmeyin bence. Alerjiye vs daha yakın oluyor bunyemiz malum.
couleurcerise Ben 2 kavanoz bitirdim gebeliğimde zararlı olacağını sanmıyorum ama hurma var içinde çok fazla yenilmesi iyi olmayabilir doktora sormak lazım 🌸
-Anneoluyorum- couleurcerise anladım iki kaşık yedim dedim sonra içindekilere bakınca bide bi zararı olmasın 🤔