Tugba88 bendede cıktı canım bi ara 178/156 oluyordu fakat bende o kadar çok belirti olmuyordu üzüldügüm zamanlar oluyordu sonra doktorum dahiliye yolladı testler fln derken 1hafta kontrl altına aldı o aralarda fazla yükselmedi kendini üzme yorulma ve yediğine içtiğine dikkat et dedi sonra detaylıya girdim ordada bu sorunum cıktı doktorumda 7ci ayından sonra hep kontrl edicez dedi fakat ben stres veye üzüntü yaşamadgm sürece birşey olmuyor çok bir belirti görmüyorum yani ama nasıl cıktı anlamadım gitti inşallah gecer kronikleşmez seninde inşallah gever canım dediğim gibi dikkat et yorgunluktuk strestir hamur içi tuzlu şeylere 😢