St140724 öncelikle bi kadın doğum doktoruna muayene olun. Gebelik istediğinizi belirtin. Özellikle reglinizin 2-3. Günü giderseniz hormonlarınıza da baktırırsınız iyi olur. Orada dikkat etmeniz gereken şeyleri de söylerler. Ek olarak folik asit takviyesi, düşük vitamin değerleriniz varsa onlar için takviye kullanmanız iyi olur. Ben de evlenince hemen istiyordum ilişkimiz sık oluyordu o yüzden yumurtlama takibi falan yapmamıştım o ay olmadı ama ikinci ay ovülasyon testiyle de takip ettim özellikle o günlerde daha çok dikkat ettim ilişkiye ve yumurtlama dönemim geçtikten sonra ilişkilerde çocuk düşüncesinden çıkıyordum kafam daha rahat oluyordu. Doktorum eşimle beraber kullanmamız için bi multivitamin önermişti o ay onu kullandık beraber. İlişki sonrası bacak bacak üstüne atıp yarım saat bekle demişti bi de doktor ona dikkat ettim. Her gün yarım veya çeyrek avokado, muz, ceviz, badem, çiğ kabak çekirdeği içi tükettim. Günlük yarım saat yürüyüş yapmaya çalıştım. Çok şükür ikinci ay oldu. Tabii ki bunlar herkeste hemen işe yarayacak diye bir şey yok ama kendimizce bir şeyler yapmaya çalışıyoruz doğal olarak. Bi de dediğim gibi en önemlisi önce bi kadın doğuma gidip gebelik isteminiz olduğunu belirtip muayene olmak