Kızlar adetıme göre 8 ama ultrason da 5 haftalık görünüyor kese bozulmaya baslamıs düşük yaparsın 10 güne kadar kanama olmazsa kürtaj olucam. Sorum şu, kanama olması icin ekstra bısey yapmak lazım mı? Progestan kullanıyordum bıraktırdı kanama olucaksa engellemesin diye. Lütfen cok olumsuz yorumlarınızı kendinize saklayın cok hassas ve gerginim🥹