35 haftalıkken ilk kez nst ye girmiştim sancı yoktu
Bir hafta sonra 36 haftalıkken sancılar çıktı nst de doktorum oo yalancı sancıların başlamış güzel yalancı sancıların olması lazım normal doğum için hatta geldi gelecek bu bebek şeklinde konuşmaya başladı
bakalım yarın kontrolüm var 37 hafta neler çıkacak