Kızlar adetimden 2 gün önce gebelik testi yaptım silik çıktığı için kan verdim 1.20 çıktı normalde hep günü gününe olan bir insanım fakat adetim 3 gün geçikti kasıklarımda yumurtlama gününden sonra ara ara batmalar yaşıyorum adet belirtilerim hiç yok acaba değer yükselmiş midir geç döllenme olabilir mi? Bu durumu yaşayan var mı