Miniklerinannesiyim Bebegim 37 günlük bizi kapsamıyormuş nasıl şansım var etrafımda o kdr durumu iyi olan insanlar var 2 yıldır aylık para alıyorlar biz 2yi yaptık yine devletimizden bişey görmedik devletimiz cok yaşaa😭😅 benim gibi şansız olanları nerdeler
Tugceelanaz Miniklerinannesiyim Zaten 2025 de doğsada kapsamazdı, bir seferlik 5000 tl alabilirdin 😊 2025 irtibaren gecerli. Yani ilk çocuğunda 2025 de doğması gerekiyordu. Şuan ki çocuğun ikinci olarak değil, ilk çocuk olarak sayılıyor
Kevsersanlii Miniklerinannesiyim 4 günle kaçırdık ama tek seferlik veriyor zaten bişeyide de yararlanabilsek şaşarım zaten hep oyunlu işler
Sedakrt Tugceelanaz yanlış biliyorsunuz ilk çocukla 2. Çocuk nasıl 2025te doğabilir ki zaten. 2025 yılı itibariyle 1. Çocuğu olacaklara 5000 2. Çocuğu olacaklara 1.500 aylık 3.de 5000 aylık şeklinde. 2024de doğanlar faydalanamıyor o doğru
Tugceelanaz Busramnida Ben 3 ü çocuğumu doğurcam bana aylık 5000 tl vermıcekler . 2025 den önce doğan çocuklar sayılmıyor. Şuan ben sadece tek seferlik 5000 tl alıcam
asellmom Sedakrt bende böyle biliyorum. Ama eminiz dimi böyle olduğuna bende 2. Ye hamileyin 1500 alucam diye biliyorum
Tugceelanaz Sedakrt Aynen 2025 öncesi doğan çocukları kapsamıyor. 2025 de doğanlar ilk çocuk olarak sayılcak
Busramnida asellmom evet canım 1500 alıcaksın ben 3. ye hamileyim 5000 alıcam mesela 5 yıl boyunca ☺️
Goktug16 Hala anlamış değilim yani benim 2.çocuk olacak haziranda o 1.çocuk mu sayılacak ben kaç tl alcam
deletedmom43191 Goktug16 2.cocuk sayılacak tabiki adı üstünde ikinci doğum ikinci cocuk kim 2025 de 3 cocuk doğuracak da 5 bin alır dimi
Tugceelanaz Minnakpopus İnşallah öyledir , benim 3ü doğumum olcak o zaman her ay 5000 tl almam gerekiyor . Ama bu kanun 2025 de geçerli.
Fatma011 Tugceelanaz yanlış bilgilendirme yapmayın 2025 öncesi doğan çocuk çocuktan sayılmıyor mu 😂 2025 senesinde 2.çocuğunu doğuracaklar 1500 tl 5 yıl boyunca alacak 1.çocuğunu doğuran 5000 tl bir seferlik 3.doğuran da aynı şekilde 5000 tl 5 yıl.
Hayelllerhayatttlar Tugceelanaz nasıl yani benim şimdi kızım 2023 dogdu hamileyim martta doğumum var ilk çocuk mu sayılıyor
Minnakpopus Hayelllerhayatttlar ya tabiki hayır. Lütfen kafanızı karıştırmayın. Nasıl ilk çocuğunuz olsun. Devlet boşamı nüfus kaydı yapıyor. 2. Çocuk parası 1500 alacaksınız
Btnnozmdr Hayelllerhayatttlar Sımdı anlamadım ben ilk çocuğum 2020 doğumlu ikinci çocuğumu Beklıyorum şubat ortası doğuracam 1500 den yararlanacakmıyım
Hayelllerhayatttlar Minnakpopus yani bende öyle biliyorum ilk kızım birden yok mu gözükecek diye durdum böyle yorum görünce 😀
Busramnida Tugceelanaz Bacım sen bu bilgiyi nerden öğrendin ? Yanlış biliyorsun ben 3. Çocuğumu doğurucam her ay 5000 alıcam 5 yıl boyunca.