Arkadaşlar çok uzatmadan bir şey anlatmak istiyorum benimle aynı durumu yaşayan aranızda var mıdır bilmiyorum ama bilginiz dahi varsa yazarsanız çok mutlu olurum sevinirim.
Ben 4 AralıkDa son adetimi gördüm daha sonra 21 aralıkda ise aşılama oldum .
Aşılamanın 13. Günü test verdim 22,84 gene olduğumu öğrendim .
3 gün sonra tekrar verdim 133 oldu
4 gün sonra tekrar beta verdim 431,3 oldu .
Bu arada kontrole gidiyorum doktor bakıyor hiçbir şekilde keseyi göremiyor normal ultrasondan bakıyor göbeğimden gözükmüyor alttan bakıyor her detayına kadar kese yok ve bugün doktor çok garip normalde kesenin gözükmesi gerekiyor ama gözükmedi sen bugün kan ver Çıkan sonucunu bana bilgilendir dedi Ben de tamm dedim bugün gittim kan verdim sabah beta .
431’den sonra tam 7 gün geçti bugün verdiğimde ise sonuç 600 çıktı .
Doktorla görüştüm doktor bu sonuç çok düşük dedi pazartesi gününe kadar bekle tekrar kan ver ve kliniğe gel dedi tamam dedim.
Aranızda benimle aynı şeyleri yaşayan var mı bir anda yükselen var mı başına böyle bir şey gelen var mı yani ben ne yapacağımı şaşırdım daha önce yanı 2 sene önce 1.5 aylık bir dustugum oldu. Birde kimyasal gebelik geçirdim .
Bir de doktor bana kanaman veya bir ağrın var mı dedi hayır yok dedim. Dupaston kullanıyorsun değil mi günde iki tane dedi evet dedm yani ben anlamadım ben şu an ne yaşıyorum? 🥺🥺