Sevgiiss Kızlar sanırım yarın pik olacak bugün adetimin 12. Günü şok oldum. Çünkü hep geç görüyordum yumurtlamayı
Sevgiiss Sevgiiss bir ay 18. Gün bir ay 20. Gün diğer ay 22. Gün gördüm ve geçen kimyasal gebelik yaşadım
gizemm_ocal Sevgiiss kimyasal gebelikten sonraki ay genelde sağlıklı şekilde hamile kalıyorlar inşallah sende bu ay tekrar güzel haberi alırsın 🙏🥰
Sevgiiss gizemm_ocal inşallahhh canım ya aynı anda gördük sayılır pikleri inşallah ikimizde nasip olur 🙏😍
Hizliveofkeli Ben de kimyasaldan sonraki ay biraz erken yumurtladım. 30 gün sürdü döngüm normalde 35-40 arası sürüyor.
Hizliveofkeli Yani çok erken değil ama 17. Günde çatlamış normalde 22-23 falan oluyor. Bakalım bu ay nasıl olacak.