Pemberuya Kızlar ben küçük boy almak istiyorum ama 3-3.5 4 lt sizce 3 çok mu küçük olur bide hangi marka kullanıyorsunuz
newmommmyy2 Pemberuya düdüklüden çok korkan biri olarak fisslerden başka önermem elim ayağım benimde bi nohut fasulye haşlamak için bu kadar paramı verilir derdim ama herşeyi onda yapıyorum her kuruşuna değer en azından patlamama garantili kafamda rahat